Asistenca

Novice

Do optimizacije logističnih stroškov s pravim logistom

V 5. korakih do optimizacije stroškov logistike

Do optimizacije logističnih stroškov s pravim logistom
Managerji se na dnevni ravni srečujejo s pritiski in potrebami po optimizaciji logističnih stroškov, hkrati pa želijo ohraniti raven storitev in njihovo učinkovitost. V RCM opredeljujemo pet korakov, ki bodo vašemu podjetju pomagali optimizirati logistične stroške znotraj podjetja.

 

1. Odpravite drage napake zaradi vaše nepopolne dokumentacije ali izbora neustreznega logističnega partnerja.

V logistiki se napake pojavljajo pogosto in imajo prav tako svojo ceno. Vaše blago na primer zaradi pomanjkljivih podatkov ne more biti dostavljeno pravočasno ali pa se v zabojnikih v pristaniščih zbirajo zamude, ker dokumentacija o uvozu, izvozu ali tranzitu ni popolna. Torej, vi poskrbite za ustrezno dokumentacijo, vaš izbran logistični partner pa lahko svojo kakovost dokazuje z vzdrževanjem certifikatov vodenja sistema kakovosti ISO 9001:2015 in certifikata Pooblaščenega gospodarskega subjekta AEO, s katerim logistični partner dokazuje, da je varen in zanesljiv poslovni partner v mednarodni trgovini.


2. Ocenite storitve z višjo dodano vrednostjo.

Večina ponudnikov logistike opravlja posamezno obliko storitve z dodano vrednostjo. Te storitve so lahko tako preproste kot označevanje izdelkov ali tako zapletene kot popolna prilagoditev izdelka. Prenos določenih nalog na različne ponudnike logističnih storitev ni vedno najbolj optimalna. Obstaja lahko stroškovno učinkovitejši pristop, na primer dokončanje lažjih storitev znotraj podjetja ali preko poslovnega partnerja, ki nudi celovite logistične storitve na enem mestu:

Vse vrste transportnih storitev:

  • kopenski transport: domači in mednarodni cestni prevozi delnih in kompletnih nakladov; izredni prevozi – težki tovori in tovori izrednih dimenzij; organizacija železniških prevozov (kontejnerji + generalni tovori); prevozi nevarnega blaga (ADR) in organizacija pretovorov in skladiščenja.
  • pomorski transport: kontejnerji –FCL (polni kontejnerji); kontejnerji –LCL (zbirni kontejnerji); generalnimi tovori in projektnimi tovori.
  •  letalski transport.
Storitve carinskega posredovanja na enem mestu:
  • carinsko svetovanje in carinsko posredovanje pri uvozu, izvozu, tranzitu: T1, T2, T2L, TIR. -
  • soudeležba pri carinskih pregledih; veterinarskih, zdravstvenih, fito-sanitarnih in tržnih pregledih.
  • posrednem in neposrednem zastopanju pri carinskih postopkih (postopek 40, postopek 42), poročanje v Intrastat.

Pri izbiri špediterja bodite pozorni, da razpolaga z dovoljenji, ki omogočajo carinjenje 24/7 in s tem prihranite čas in denar. Pomembno je, da razpolaga z zadostno višino bančnih garancij za zalaganje vaših carinskih in davčnih dajatev in z dovoljenjem za poenostavljene postopke. Nikakor pa ni zanemarljiva strateška pozicioniranost njegovih poslovnih enot.

Več si lahko preberete na: Carinski postopki.

 

V kolikor ne razpolagate z lastnim skladiščem izberite skladišče z možnostjo carinskega skladiščenja blaga in vsemi podpornimi storitvami. Pomembno je, da se carinsko skladišče nahaja v bližini večjih pristanišč, avtoceste in železnice. Razpolaga s carinskimi dovoljenji, ki vas razbremenijo plačila dajatev ob uvozu. S koriščenjem tovrstne storitve boste lažje obvladovali lastne zaloge in prostorske stiske. Zagotovite si celotno distribucijo, od prevzema na lokaciji, manipulacije, carinjenja, transporta do skladiščenje itd.).

Več si lahko preberete na:  www.skladisci.si


3. Optimizirajte logistične stroške in skrajšajte tranzitni čas z zbirnimi pošiljkami (LCL)

Kadar se vam zgodi, da v podjetju nimate dovolj tovora, da bi napolnili pomorski tovorni kontejner, izkoristite storitev LCL (Less than container Load) med večjimi pristanišči po vsem svetu. Specializirani logisti nudijo obsežno mrežo zmogljivosti in kontejnerskih tovornih postaj. To pomeni, da vam lahko ponudijo prostor v zabojniku, ki je v skupni rabi z blagom drugih strank, da vam omogoči ekonomično uporabo, ki temelji na uporabi, obenem pa zagotavlja frekvenco, usmerjanje in vidnost polne vsebine (FCL).

Več si lahko preberete na: www.lcl.si


4. S carinskim skladiščenjem in uvoznim carinskim postopkom 42 Izboljšajte svoj denarni tok

Pri izbiri skladišča bodite pozorni, da ponudnik skladiščnih prostorov razpolaga s carinskimi dovoljenji, ki bodo vaše podjetje razbremenila plačila dajatev ob uvozu. Zaradi dovoljenja za carinsko skladišče, ob prispetju blaga ne boste plačevali dajatev, ampak šele ob sprostitvi blaga iz carinskega skladišča. Torej boste s tovrstnim skladiščenjem pomembno vplivali na denarni tok svojega podjetja.

Več si lahko preberete na:  www.skladisci.si

 

Carinsko posredovanje po carinskem postopku 42 je namenjeno evropskim uvoznikom iz zahodnega Balkana in drugih držav, ki niso članice EU. Carinska zakonodaja EU vam omogoča carinjenje blaga, uvoženega iz tretjih držav v drugi državi članici EU, in tako odloži plačilo DDV med uvoznim carinskim postopkom.Prednosti carinskega postopka 42 so torej v izboljšanju vaše likvidnosti na račun oprostitve DDV ob uvozu. Med uvozom blaga tako ne boste potrebovali likvidnih finančnih virov.

Več si lahko preberete na: Carinski postopek 42


5. Izobražujte odločevalce

Peti ukrep za zmanjšanje logističnih stroškov je verjetno najpomembnejši. Odločevalce znotraj podjetja poučite o tem:

  • kaj njihove odločitve pomenijo za logistiko,
  • kakšni so sinergijski učinki povezovanja s specializiranimi logističnimi podjetji,
  • možnostmi, ki vam jih na področju logističnih storitev ponuja EU zakonodaja.

S kakovostnimi storitvami in visoko stopnjo strokovnosti,
ki temelji na zaupanju, stremimo k skupnemu zadovoljstvu in dolgoročnemu sodelovanju.

Zaupajte nam!

Spedicija.hr
Novosti glede poslovanja z Veliko Britanijo po odhodu iz EU