Asistenca

Novice

Podražitve na področju ladijskih prevozov 25. november 2022

Podražitve na področju ladijskih prevozov

Zadnje mesece smo priča velikim podražitvam na področju ladijskega prevoza. Podjetje Nissan je to dodobra izkusilo pri dnevnem najemu ladje za prevoz avtomobilov, saj so za dnevni najem plačali kar 97 tisoč evrov. Vse pogoste so govorice oziroma mnenja, da je glavni krivec za inflacijo prav ladijski prevoz.

 

Cene segajo v nebo in podirajo rekorde. Ladje so zaradi čakanja primorane plačevati še skladiščenja in ležarine. Covid epidemija je vplivala na krizo z ladijskimi prevozi, v zadnjem letu pa je dosegla vrhunec zaradi povečanega povpraševanja potrošnikov.

Izvršni predsedniki večjih proizvajalcev in finančniki so opozorili, da imajo ob tako visokih cenga ladijskega prevoza, težave spraviti avtomobile do kupcev po dogovorjenih cenah in obenem so izrazili skrbi glede inflacije, ki bo vztrajala ob še vedno naraščajočih cenah ladijskega prevoza.

Kaj se torej dogaja?

Zakaj je kar naenkrat premalo tovornih ladij, še posebej zdaj, ko avtomobilisti izdelajo vse manj avtomobilov in je treba na dnevni ravni prepeljati manj avtomobilov kot v preteklih letih?

Kot pravijo različni analitiki, so se težave začele že leta 2016. Naročila za posebni ladijski prevoz so se na letni ravni zniževala za okoli štiri odstotke, zato so ladijski operaterji potihoma že pričakovali zmanjšano povpraševanje.

Ko je leta 2020 udarila bolezen covid-19, se je povpraševanje po ladijskem prevozu povsem ustavilo. Lastniki ladij so se v tretjem četrtletju zaradi padca povpraševanja odločili, da v pokoj pošljejo 30 tovornih ladij. Na svetu je sicer še vedno obratovalo oziroma je bilo pripravljenih skoraj 800 tovornih ladij.A za to potezo so bili lastniki ladij kaznovani z obrestmi. Povpraševanje je poskočilo, podrlo vse rekorde in letos je bila konkurenca ob zmanjšani ponudbi velika.


Pregled podražitev nemške cestnine s 1. 1. 2023 za tovorna vozila z največjo dovoljeno maso nad 7,5 tone 13. oktober 2022

Pregled podražitev nemške cestnine s 1. 1. 2023 za tovorna vozila z največjo dovoljeno maso nad 7,5 tone

V Nemčiji z novim letom načrtujejo podražitev cestnine za tovorna vozila z največjo dovoljeno maso nad 7,5 tone.

 

Za najbolj številčno zastopana vozila z motorjem Euro 6 in štirimi ali več osmi, se bo cestnina podražila za 3,8 odstotka na 19 centov za vsak prevožen kilometer. Za vozila Euro 5 in EEV s štirimi ali več osmi bo podražitev 18-odstotna. Največje podražitve bodo deleža vozila z motorjem ki izpolnjuje normo Euro 2 - tam je podražitev kar 40-odstotna.


Ladijsko gorivo vstopa na neraziskano ozemlje - cene dosegle nov vrh 6. junij 2022

Ladijsko gorivo vstopa na neraziskano ozemlje - cene dosegle nov vrh

Posledice vojne v Ukrajini se kažejo po celem svetu na številnih področjih. Cene goriv se dvigajo v nebo. Cene goriv za plovila že presegajo 1000 $ na tono; ladje s čistilniki pa prihranijo 300 $ na tono.


Zaprtje pristanišča v Šanghaju: posledice bi lahko bile katastrofalne 20. maj 2022

Zaprtje pristanišča v Šanghaju: posledice bi lahko bile katastrofalne

COVID-19 IN ZAPRTJE KITAJSKIH PRISTANIŠČ

Čeprav se zdi, da v Evropi in Sloveniji ni več težav zaradi epidemije covid-19, je na drugi strani sveta precej drugače. Ničelna toleranca do covid-19 na Kitajskem je povzročila, da se je moral pred več kot mesecem dni popolnoma zapreti 25-milijonski Šanghaj.

Certifikat ISO 9001:2015 11. maj 2022

Certifikat ISO 9001:2015

Z veseljem vam sporočamo, da smo v podjetju RCM, d.o.o. uspešno razširili certifikacijski obseg skladen z sistemom vodenja kakovosti ISO 9001:2015. V podjetju je sistem vodenja kakovosti skladen s standardom ISO 9001:2015 na področju izvajanja špediterskih storitev in carinskega skladiščenja blaga.

Prepoved nafte: EU išče prefinjeno rešitev za resen problem 9. maj 2022

Prepoved nafte: EU išče prefinjeno rešitev za resen problem

Po tednih špekulacij je novica iz Bruslja, da bodo sankcije za rusko nafto dokončne posredovane državam članicam.

Nemčija je končno zaostala za večino svojih kolegov iz EU in potrdila, da ne nasprotuje postopnemu umiku ruske nafte do konca leta 2022. Država je že prej zavrnila prepoved z utemeljitvijo, da bi preveč škodila nemškemu gospodarstvu.


Podatki kažejo na nizek obseg uvoza v Ukrajino/Rusijo; povečana dobava v obmejnih državah 20. april 2022

Podatki kažejo na nizek obseg uvoza v Ukrajino/Rusijo; povečana dobava v obmejnih državah

V nadaljevanju vpogled v podatke o dobavnih verigah FourKites'.

Obseg uvoza v Rusijo se je pretekli teden ponovno zmanjšal, kar je za 49% več kot teden pred tem in 76 % v primerjavi s 14.-20. februarjem.

Obseg uvoza v Ukrajino je pretekli teden ostal nizek, zmanjšan za 82% v primerjavi s 14.-20. februarjem.


Prosto delovno mesto: ORGANIZATOR TRANSPORTA - DISPONENT (M/Ž) 19. april 2022

Prosto delovno mesto: ORGANIZATOR TRANSPORTA - DISPONENT (M/Ž)

Z več kot tridesetletno tradicijo in kot specialist za logistiko, svojim partnerjem nudimo zanesljivo, kakovostno in uspešno izvedbo storitev. V svojo ekipo vabimo sodelavca, ki bo kos izzivom v turbulentnem svetu transporta.


Voščilo 15. april 2022

Voščilo

Praznik Velike noči je čas, ki poglablja naš notranji mir in vzbuja upanje ter vliva nove moči za prihodnost.

 

Želimo vam vesele in blagoslovljene velikonočne praznike.


Zvišanje transportnih stroškov zaradi zaprtja Šanghaja 13. april 2022

Zvišanje transportnih stroškov zaradi zaprtja Šanghaja

Delno zaprtje Šanghaja zaradi pandemije covida-19 bo resno prizadelo prevozniške storitve, posledično pa bo dodatno zvišalo stroške transporta, opozarjajo predstavniki danskega ladjarja Moller-Maersk. Kot dodajajo, bodo s tega naslova še bolj prizadete svetovne dobavne verige.

Strah pred pomanjkanjem palet v Nemčiji zaradi sankcij EU proti Rusiji 8. april 2022

Strah pred pomanjkanjem palet v Nemčiji zaradi sankcij EU proti Rusiji

Sankcije EU proti Rusiji bi lahko povzročile zaprtje nekaterih tovarn palet v Nemčiji v naslednjih štirinajstih tednih, je včeraj opozorilo Zvezno združenje za leseno embalažo, palete in izvozno embalažo (HPE).


Prednosti našega logističnega centra OIC Hrpelje/Kozina 29. marec 2022

Prednosti našega logističnega centra OIC Hrpelje/Kozina

Naš sodoben logistični center v OIC-Hrpelje/Kozina je le streljaj stran od avtoceste, železnice, neposredne bližine Luke Koper, Trsta, Riješke Luke, Ljubljane in Zagreba. 

 

Naši sodelavci bodo poskrbeli za varen in hiter transport ter za strokovno skladiščenje vašega tovora. 


1234Zadnja

S kakovostnimi storitvami in visoko stopnjo strokovnosti,
ki temelji na zaupanju, stremimo k skupnemu zadovoljstvu in dolgoročnemu sodelovanju.

Zaupajte nam!

Spedicija.hr
Novosti glede poslovanja z Veliko Britanijo po odhodu iz EU