Asistenca

Novice

Obvestilo: Luka Koper 4. julij 2016

Obvestilo: Luka Koper

Iz Luke Koper so nas obvestili, da je bil na današnjem sestanku med upravo in zaposlenimi sprejet dogovor, da bodo zaposleni tudi jutri, v torek, 5. julija 2016, z vsemi razpoložljivimi resursi izvajali delovne procese v pristanišču med 9. in 17. uro.

Predstavitev postopkov odloženega plačila DDV s 1.julijem 2016 27. junij 2016

Predstavitev postopkov odloženega plačila DDV s 1.julijem 2016


Spoštovani uvozniki, s 01.07.2016 se s poenostavitvijo obračunavanja DDV pri uvozu blaga za davčne zavezance, identificirane za namene DDV v Sloveniji, razbremenjuje plačevanje DDV od uvoza. Uvoznikom z omenjenim datumov ni potrebno plačevati DDV pri uvozu blaga, temveč se plačilo DDV opravi preko obračuna DDV, ki ga mora davčni zavezanec predložiti za predpisano davčno obdobje.

Spremenjen način obračunavanja in plačevanja DDV pri uvozu blaga predstavlja za uvozna podjetja velike koristi, saj vas uvoz ne bo finančno obremenjeval, ampak bo predstavljal le administrativno operacijo.

Več informacij najdete v pdf. dokumentu.
RCM Team

fotografski natečaj na temo LOGISTIKE in TRANSPORTA 31. maj 2016

fotografski natečaj na temo LOGISTIKE in TRANSPORTA

VABILO K SODELOVANJU
 V nagradnem fotografskem natečaju podjetja RCM, d.o.o.

 V podjetju RCM, d.o.o. vas vabimo k sodelovanju v nagradnem fotografskem natečaju na temo
LOGISTIKE in TRANSPORTA z bogatimi denarnimi nagradami.


Tema natečaja je TRANSPORT in LOGISTIKA.

Digitalne fotografije naj se vsebinsko nanašajo na:

 - Cestni, letalski, pomorski in železniški transport
 - Mejne prehode Gruškovje in Obrežje
 - Luko Koper


Nagrade:

1. Mesto na fotografskem natečaju podjetja RCM, d.o.o.: 300,00 EUR denarne nagrade
2. Mesto na fotografskem natečaju podjetja RCM, d.o.o.: 200,00 EUR denarne nagrade
3. Mesto na fotografskem natečaju podjetja RCM, d.o.o.: 100,00 EUR denarne nagrade

Vsi sodelujoči na fotografskem natečaju bodo nagrajeni z majicami podjetja RCM, d.o.o.

Zgodovina ladijskega zabojnika 9. maj 2016

Zgodovina ladijskega zabojnika

 

Odlična knjiga The Box (How the Shipping Container Made the World Smaller and the World Economy Bigger) avtorja Marca Levinsona je biografija ladijskega zabojnika, ki premore več preobratov kot povprečni slovenski reality show. 

 

Ali ste vedeli?

 

26. april 2016 zaznamuje 60. obletnico prve plovbe Ideala X in rojstvo modernega zabojnika, ki je kasneje pomembno prispeval k razvoju svetovnega gospodarstva. Pri tem je pomembno vlogo odigral vizionar, Malcom McLean.

 

Pa poglejmo kako se je zgodilo.

 

Revolucija ladijskega transporta se je začela v glavi Malcoma McLeana, ki je že leta 1937 ob opazovanju dolgotrajnega pretovarjanja blaga iz tovornjaka na ladjo pomislil, da bi bilo enostavneje dvigniti celoten keson iz tovornjaka na ladjo kot pa posamično pretovarjati tovor. Govoril je, da se mu je želja po bolj gospodarnem prevozu blaga s tem, da se izogne neprestanemu prekladanju iz enega na drugo prevozno sredstvo, porodila, ko je delal kot voznik konec 30. let v pristanišču Hoboken. Razvil je idejo standardiziranih kontejnerjev in kamionskih prikolic, ki so jih premikali vlačilci. V ladje so se utovarjali kontejnerji na polprikolicah. S tem privarčevali prostor in stroške. Kasneje so se opustile tudi polprikolice in ladje so pričele prevažati samo kontejnerje. Na začetku so bili ladjarji precej skeptični nad njegovo idejo. To ga je spodbudilo, da je sam postal ladjar. Temu primerno je poimenoval svojo družbo Sea-Land Inc. Konec devetdesetih let jo je prodal ladjarju Maersk. Od tedaj se družba imenuje Maersk Sealand. Kot prva ladja, ki je prevažala samo kontejnerje je v literaturi omenjena ladja »Ideal X«. 26.aprila 1956 je odplula iz pristanišča Newark z 58 kontejnerji do Houstona. Isto leto je na pot odplula tudi prva ladja, ki je bila namenjena izključno prevozu kontejnerjev. Ladja “Maxton” je bila predelani tanker z zmožnostjo vtovora 60. kontejnerjev. Desetletje kasneje so prvi kontejnerji prišli v severno Evropo. To so bili 35' ASA kontejnerji, izdelani po ameriških standardih. V drugih regijah so se uporabljali kontejnerji različnih velikosti kot npr. 27' ASA kontejnerji. Evropski in Japonski ladjarji so hitro prepoznali koristi kontejnerjev in tako pričeli investirati v novo prevozno tehnologijo. Ker so se ameriški standardi kontejnerjev s težavo uporabljali v Evropi in drugih državah, se je s težkimi pogajanji z Ameriko dosegel sporazum, ki določa današnje velikosti kontejnerjev. Nastali so ISO standardi za 10', 20', 30', 40' kontejnerje. Širina je bila določena na 8', višina na 8' in 8'6''. Za celinski prevoz znotraj Evrope se je dosegel sporazum o širini 2,5m za celinske kontejnerje, ki se jih večinoma uporablja v kombiniranem cestno železniškem prevozu. Večina kontejnerjev po svetu je skladnih z ISO standardi, 20' ter 40' kontejnerji prednjačijo. Zadnja leta so se na željo špediterjev in ladjarjev pojavili večji kontejnerji ali &


Spremembe na področju Carinskega zakonika Unije 14. april 2016

Spremembe na področju Carinskega zakonika Unije

Spremembe na področju carinskega zakonika unije

Izkoristite našo asistenco pri uporabi novega Carinskega zakonika Unije po 1.5.2016.

Naj vas spremembe na področju carinske zakonodaje ne zadenejo. Z nami bodo vaši logistični procesi (pri uvozu, izvozu, tranzitu, etc.) tekli gladko, tudi ob spremembi zakonodaje. Mi smo nanjo pripravljeni, pa vi?

 

Vabimo vas v skupno iskanje špediterskih rešitev!

Vaš RCM Team.


Hrvaški poslovni partnerji, 11. februar 2016

Hrvaški poslovni partnerji,


Vabimo vas k ogledu nove spletne strani s koristnimi informacijami, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju
denarnega toka podjetja, ter pomagale pri zagotavljanju likvidnih sredstev podjetja.

Več info na:spedicija.hr

Vaš RCM


Poslovna enota Novo mesto 4. avgust 2015

Poslovna enota Novo mesto

Poslovna enota Novo mesto

Obveščamo Vas, da v ponedeljek, 03.08.2015 odpiramo NOVO poslovalnico v NOVEM MESTU
Na lokaciji je možen najem carinskega in "domačega" skladiščenja blaga, opravlja se lahko pretovore tudi pod carinskim nadzorom.

 



Kontakt:
RCM d.o.o., Pe Novo mesto 
Češča vas 40
8000 Novo mesto
T: 07 33 72 130
M: 031 353 632
E: natalija.radovan@rcm.si

 

       

 

 


1. april 2015

Ponovno Presegli magično mejo 1000 izvozov

Ponovno Presegli magično mejo 1000 izvozov

Ponovno Presegli magično mejo 1000 izvozov

V mesecu Marcu smo na poslovni enoti Gruškovje presegli magično mejo 1000. izvozov,in sicer kar 1133. izvozov kar predstavlja 37 % vseh izvoznih dokumentov carinskega urada Maribor.

Skupaj z vami rastemo!


31. marec 2015

Dravsko-pomurske gazele: V zadnji petletki najboljši logisti

Prihodke od prodaje so povečale za skoraj 200 odstotkov – z 236 milijonov evrov na 705,9 milijona evrov. V tem obdobju so ustvarile 2442 novih delovnih mest, kar pomeni podvojitev v petih letih, regijsko gospodarstvo pa je v istem času izgubilo 9623 delovnih mest. Ima pa regija še veliko možnosti za napredek pri dodani vrednosti, saj je ta po podatkih za leto 2013 znašala 35.444 evrov, kar je občutno pod republiškim povprečjem, ki je 39.049 evrov.


4. februar 2015

Mejni prehodi bodo za tovornjake zaprti

Mejni prehodi bodo za tovornjake zaprti

Pred jutrišnjim obilnejšim sneženjem sta Andrej Sever, vodja tehnične službe Dars in mag. Ulrich Zorin, Vodja službe za upravljanje s prometom in prometno varnostjo povedala, da je Dars sprejel odločitev, da zaradi napovedanega večjega sneženja in zagotavljanja prometne varnosti v četrtek in petek okliče prepoved vožnje za priklopnike in polpriklopnike. Po zadnjih informacijah bodo v četrtek, 5. 2. 2015 veljale naslednje prepovedi:

- od 5.00 naprej prepoved vstopa v Slovenijo; 
- od 6.00 prepoved vstopa na avtoceste s počivališč; 
- od 8.00 naprej prepoved vožnje po vseh avtocestah po Sloveniji. 

Vir: Dars d.d., siol.net

14. januar 2015

IZVOZNIKI POZOR! 24/7 opravljanje carinskih postopkov, 365 dni v letu

24/7 opravljanje carinskih postopkov, 365 dni v letu

V Carinski izpostavi Maribor in na mejnem prehodu Gruškovje je bilo novembra 2014 opravljenih 3.264 izvozov, od tega smo v podjetju RCM, d.o.o. opravili kar 1.102 izvozna postopka, kar predstavlja 33,75 % tržni delež podjetja RCM, d.o.o.


V podjetju z več kot 22. letno družinsko tradicijo in praktičnimi izkušnjami s področja logistike in carinskega poslovanja vam nudimo sledeče storitve:

 Vse vrste carinskega zastopanja. Na področju carinskega posredovanja imamo pridobljena dovoljenja za                         poenostavljene postopke s katerimi nam je omogočeno carinjenje 24/7 vse dni v letu.

 Organizacija mednarodnega in notranjega transporta (nudimo vam celostno podporo pri organizaciji železniškega,             cestnega, pomorskega in letalskega prometa).

 Skladiščenje (v sodelovanju z Luko Koper vam pri uvozu, izvozu in tranzitu nudimo skladiščenje na odprtih in zaprtih       površinah znotraj ekonomske cone).

 Druge storitve (carinsko in davčno zastopanje, inšpekcijske kontrole, svetovanje uvrščanja blaga pri kombinirani             nomenklaturi carinske tarife, RP-O in DDV-O v sistem INTRASTAT.

5. januar 2015

Luka Koper - pomol bi daljšali tudi v kopno

Luka Koper - pomol bi daljšali tudi v kopno

V Luki Koper poleg znanih načrtov za podaljšanje prvega pomola za 100 metrov proti morju resno preigravajo tudi možnost, da bi ta pomol podaljšali še za dodatnih 100 metrov na zaledni strani, tako da bi ga izkopali v kopno. Tako bi imeli 800 metrov dolg pomol in bi lahko hkrati privezali dve veliki kontejnerski ladji matici.

Več na:

http://www.primorske.si/Novice/Istra/Pomol-bi-daljsali-tudi-v-kopno

Prva14151617Zadnja

S kakovostnimi storitvami in visoko stopnjo strokovnosti,
ki temelji na zaupanju, stremimo k skupnemu zadovoljstvu in dolgoročnemu sodelovanju.

Zaupajte nam!

Spedicija.hr
Novosti glede poslovanja z Veliko Britanijo po odhodu iz EU